data aktualizacji: 24-11-2015, 13:12
Gwarancja na klimatyzację
wyświetleń: 3844
Problem gwarancji dotyczy zarówno warunków udzielenia wsparcia posprzedażowego powiązanego z konkretną marką i rodzajem urządzenia, jak i warunków dodatkowych, związanych z wymogami odnośnie właściwego zainstalowania takiego sprzętu oraz dokonywaniem obowiązkowych przeglądów klimatyzacji.
Przede wszystkim należy zwrócić uwagę na okres gwarancji i zakres obsługi gwarancyjnej oferowany przy zakupie danego klimatyzatora. Praktycznie wszyscy poważni producenci sprzętu klimatyzacyjnego warunkują podjęcie czynności gwarancyjnych spełnieniem kilku podstawowych wymogów.
Zasadniczy wymóg dotyczy korzystania przez klienta z usług autoryzowanych partnerów serwisowych producenta sprzętu już na etapie montowania urządzeń, a później także w przypadku jego naprawiania oraz podczas dokonywania planowych przeglądów technicznych.
Inne artykuły w dziale: